vilken kväll va.

äntligen kan jag lägga grupparbetet bakom mig... skönt... sen är det så väldigt intressant att se hur vissa verkligen inte klarar av att ta kritik, utan vänder taggarna utåt direkt. suck...

har varit och tränat, och ska nu välja outfit och äta lite mat. och kolla på that 70's show. sen ska jag åka till stan för att gå på konsert med claudia och hanna. ska bli roligt. har aldrig sett hello saferide innan, så det ser jag fram emot!


dagens tanke om kärlek: för var kille jag träffar, som jag sedan slutar träffa, blir jag mer och mer säker på att det kommer bli som vi tror: jag och den gamle gamle vännen gifter oss när jag är 28. skulle inte förvåna mig om det blir så. inte ett dugg.

comments
Postat av: Lina

Önskar dig en trevlig kväll! Ser fram emot våfflorna nästa vecka=) <--Stor kram-->

2009-03-13 @ 17:57:45

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0