jätte helg.

oh. my. god. kontoret är stekhett. jag är stekhet. och då menar jag inte stekhet som fy fan vad jag är snygg. utan snarare stekhet som i "hej-jag-har-varit-på-ikea-en-hel-dag-och-har-nu-lite-lite-fotsvett-och-valkar-i-händerna-och-behöver-en-dusch". för det är precis vad jag har varit. men det var trevligt. hade med mig mette och jenny från jobbet. tack som fan för det säger jag bara.

malena från skolan var här precis för att kolla så att jag sköter mig på praktiken. men det tycker de nog att jag gör. så nu är det alltså dags att bege sig till centralen och uppsala. ibland längtar man efter någon väldigt länge. sen kan man helt plötligt glömma bort det för en stund, för att man har så mycket att göra/tänka på. när man då kommer på att man längtar efter någon igen, och att det inte längre är så lång tid kvar, blir man helt glad i magen. det är nog en utav de skönaste känslorna jag vet.

dagens billigaste: åt en barnportion köttbullar på ikea. 22,50 + 12 spänn för dricka. taget.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0