lite gammalt och lite blått.

riktigt mysig dag. mötte upp med my för lite fika, lite shopping och en massa snack om vad som hänt de senaste tre åren. det inhandlades två fina saker från monki. en magtröja i blått, och en randig klänning. klänningen kommer med stor sannolikhet att bäras på den studentskiva jag blivit frågad om att följa med till om tre veckor. bilden som togs blev dock inte så bra, så jag får bjuda på en senare. efter mys med my blev det mys med apotekaren. först på joel's, och sedan på salt.



dagens körigaste: en sak är då säker. att äta chokladkaka, tryffelkaka och sedan glass gör att magen mår ganska dåligt. att man aldrig lär sig, utan istället önskar att ens mamma varit där och sagt till en.

comments
Postat av: Linn

Är det klänningen jag har i min blogg? ler

2009-05-17 @ 21:30:47
URL: http://tingelinglinn.blogg.se/
Postat av: emelie

tänk för att det är det :) den översta... trots köpstopp kände jag att jag minsann kunde vara värd den :)

2009-05-18 @ 08:12:07
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0