sömntuta.

jag vet ite hur jag lyckades, men jag sov till elva. det är inte riktigt jag att göra det. kan kanske bero på orolig sömn tack vare värkande höft. usch. gammal låter man, när man skriver så.

i vilket fall som helst är jag duschad, påklädd, sminkad och har ätit frukost. redo att gå ner på stan här i uppsala och möta my! ännu en fantastisk londonvän jag inte träffar så ofta som jag borde.

dagens besvikelse: igår såg vi äntligen "twilight". tyvärr var jag nog inte riktigt på humör, för jag blev lite besviken. hm. får lov att se om den en annan dag tror jag. alltså, den var bra, men inte så bra som jag trodde att den skulle vara. men soundtracket var fantastiskt, så sök på mute math, muse, paramore, blue foundation på spotify.



comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0