snö blev iskall vind.

det slutade snöa ganska snart efter att det börjat. men då vidtog en bitande vind, och jag är glad att jag kunde sitta inne i klassrummet och kolla in allas mästerverk. jag går i en klass med genier, och är så taggad på att fortsätta utvecklas med och av dem. vår film kommer eventuellt hamna här eller på youtube inom kort...

dagens trots
: jag trotsar kylan med att koka soppa på morötter och ingefära.

receptet hittade jag i city igår (09-10-12). klicka på bilden för att komma till webbtidningen, välj rätt datum och klicka fram till sida 24.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0