spontaneity at it's best.

skönt att ta sig hem med bil. att dansa nykter är min grej och söta sara k var ett mycket fint sällskap under kvällen. vi intog caféets uteservering och konstaterade att vi båda var glada att vara där på öppningskvällen. vi konstaterade även att vi inte visste vad vi skulle göra utan caféets uteservering på somrarna. vi konstaterade även att fulla killar som vill dansa inte är så heta som de tror. men dansade gjorde vi. fast inte med de fulla killarna. nu ska jag stupa i säng och vakna i tid imorgon. på kvällen skall jag inviga den fantastiska långklänning som jag köpte idag. bild kommer. i l-o-v-e it.
god natt.

counting crows - mr jones. klassiker på caféet.

comments
Postat av: J E N N Y

sV; åh, vad nice med uteservering! :D

Jag ska åka till stohckholm och shoppa på lovet, förhoppningsvis är det vackert väder, då blir de en uteservering för mig med :D

2010-04-02 @ 12:03:06
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Hattie

hey there and thank yyou for үouг information – I've definitеly picked up anythіng new from rigɦt here.
I diɗ howeνеr expertise sеveral technical poіnts using this site, as I experienced tο reload thе webb site many
times previous tο I coukd gеt it to load correctly. I haad beeen wondering iff ʏour webb hosting is OK?
Not that I am complaining, ƅut slow loading instances times աill οften affect yoսr placement in google
and сould damage үօur high quality score if advertising andd marketing աith Adwords.
Weell Ӏ'm adding tɦis RSS to mƴ e-mail andd cаn look
out for much more of your respective fascinating content.
Makee ѕure yoou update this аgain soon.

2014-12-15 @ 11:30:58
URL: http://www.youtube.com/watch?v=0EWK1MVuzKY

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0