blunch.

bruch. lunch. what ever. huvudsaken är att jag lyckades ta mig ur sängen. det tog en bra stund att klia ut gruset ur ögonen, få på sig jeansen och ta sig till sophia. väl där möttes jag dock med en varm kram och världens godaste brunch. jag är som sagt helt slut. så fortsatt helt slut åkte jag till skansen och mötte k-c på gubbhyllan för att göra rätt för mig. dvs lämna tillbaka hans keps. hur den hamnade i min väska vet jag faktiskt inte. nu ska jag få i mig mat, och bege mig mot skanstull för att möta upp några från klassen. öl var det. fredagsöl. hepp!



brunch, lunch. what ever. it's friday, and i'm off. very, very off. feels very, very wierd... have had a very nice day so far, and are gonna go out with a couple of mates from school tonight. should be fun!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0