my music, this week.

tisdag. det är bara tisdag vilket betyder att det är många dagar kvar av veckan. ändå känner jag mig något stressad. vi pratade om det idag, jag och några utav mina klasskamrater. de skall hjälpa mig slappna av. hjälpa mig att slappna av och att helt enkelt priotitera bort, och inte drabbas av det där typiska "shit-jag-har-så-mycket-att-göra-att-jag-helt-tappar-fokus"-paralyserade tillståndet. och på tal om att slappna av vore det väl inte mer lämpligt än att nu presentera veckans playlist. andas in långsamt, och andas ut.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0