what to choose, what to choose.

snart läggdags. jag har pratat med sophia i en halvtimme. det var skönt. jag gillar sophia. hon är en ny, god vän till mig, och förhoppningsvis ska ni få se många bilder på oss vimlandes på sturplan med vårt nya jobb. jojo, jobba bör man annars har man inte råd med mat och då dör man. på tal om allt och inget tittade jag igenom alla mina mobilbilder ikväll. de är väldigt många. men jag fastnade för två. samma spegel, men helt olika hår. hur tusan ska jag se ut i sommar. kommer bli många sömnlösa nätter inför detta val. inatt skall det dock sovas massor. för imorgon skall det redigeras, massor.

2009-07-30                                                                                                                                                  2009-12-31

för övrigt har jag och emma kommit fram till en sak som jag måste göra något åt. jag är en loveaholic. det suger, när man är i behov av lite närhet. för det är så lätt att man blir lite svag då, och faller. jag måste bli mer känslokall. finns det någon kurs på medborgarskolan man kan gå tro?

comments
Postat av: julia

Men det har jag alltid vetat att du är..=) Det bruna håret är så jäkla mkt snyggare asså!

2010-01-24 @ 23:00:04
Postat av: emelie

mm, kanske var det bara dags för mig att få reda på det också...

suck, jag vet... men kommer du hit och färgar det varannan månad åt mig då :)

2010-01-24 @ 23:09:27
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/
Postat av: denizs

nr1. skit fint hår du har på bilden! :)



aa det där är ett väldigt gammalt kollage som jag har gjort, har en massa som kommer komma upp lite då och då!

2010-01-25 @ 00:10:16
URL: http://denizstrom.blogg.se/
Postat av: EMMA KÅ

Alltså, svårt att jämföra de två eftersom du är så himla mycket mer stajlad på kort nr 2....både är jättefina men kanske vore det skoj att prova brunt även i sommar till solbrun hud. Alla är ju alltid blonderade/solblekta blonda på sommaren. Våga vara den som bryter trenden;)



Och PS: Detta offentliggörande av din addiction på bloggen är ett steg i rätt riktning;) Jag kan flyga - jag är inte rädd. Puss

2010-01-25 @ 21:57:33
Postat av: emelie

ja imorgon ska jag färga håret igen, så jag antar att det iallafall blir en mörk vår :)



ang. min addiction får du se till att hålla mig i luften om det skulle bli nå knas med säkerhetsbältet :) puss.

2010-01-26 @ 00:10:55
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0