top three.

ja, jag kan erkänna att jag tycker det är jättekul att springa runt backstage med alla artister på allsång. men såklart har jag några favoriter. detta är min topp tre lista:

1. jakob hellman - jag dog lite när jag insåg att han ska gästa allsång. "hon föll i för samma gamla törst, huvudstupa hjärtat först."


bild lånad härifrån.

2. oskar linnros - jag tror jag är lite kär i oskar. han är sådär blygsamt intressant. "vakna i en främlings säng och säga gud vad du var söt när du var barn."


bild lånad härifrån.

3. salem al fakir - även om jag ser på honom med andra ögon än tidigare, kan jag inte låta bli att längta till hans uppträdande. "i was aiming for the sky, ended up flat on the ground."

bild lånad härifrån.

jakob hellman, oskar linnros and salem al fakir are my top three favourites guests at allsång på skansen.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0