i love my socks.

jag älskar mina nya nike dri-fit strumpor. de var knappt fuktiga när jag tog av dem för att hoppa in i duschen. i kväll var jag ute och sprang med ett härligt gäng på sex killar. efter 8 km lackade gonzas rygg ur, så efter att ha kört ett lite lugnare tempo med honom satte jag och johan av för att fixa milen. och det gjorde vi (fick till 11,44 km med 05:49 i snitt tempo. för att vara jag är det typ jättebra). de andra också. så fruktansvärt skönt. nu är jag död. men torr om fötterna. kom igen, kom ut och lek med er. än är det inte för sent. och jag vet, vi på söder springer massor. men man kan ju inte bara ge upp för det, eller hur. ut och kämpa, ut och lek!

gonza och staffan återhämtar sig på tunnelbanan.

comments
Postat av: Ida

Emelie!

Sjukt længe sen jag såg dig. Gott att du står upp før sthlm. De kør samma rejs hær i Oslo men eftersom jag jobbar 24/7 så ær jag inte med och førsvarar någon stadsdel. Vad ær det du jobbar med. Sitter på mitt urtråkiga jobb och læser bloggar nær jag børjar bli trøtt. Læser din men fattar inte vad du jobbar med? Fattade skansen men nu hænger jag inte med. Tycker det låter sjukt kul i varje fall. Hælsa din romie - moa toa. vilken stadsdel førsvarar hon???. Kram från ida

2010-09-16 @ 16:53:26

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0