åka buss. åka buss. åka flyg. åka tåg. åka tunnelbana.

så fint det är, det här med internet på bussen. swebus erbjuder (som typ alla andra, jag vet, men nu är det dem jag åker med) gratis internetuppkoppling när man åker med dem. helt fantastiskt. skall dock inte sitta uppkopplad länge, utan istället försöka läsa lite i min bok; freakonomics. jag har ätit glass. så det kan gå sådär. jag har iallafall börjat resan hemåt. jag ska åka swebuss, sen flygbuss, sen flyg, sen arlanda express, och sen tunnelbana. skoj.
° ° ° ° ° ° ° ° ° °
jaha. det tog tio minuter, sen la internet ner. och jag fick ta till mitt eget. så mycket för den elogen.
dagens sammanfattning: det har varit en fin helg. bortsett från att min kamera ligger i malmö, kan jag inte klaga. massor med god mat, goda vänner och gott väder. hoppas att det håller i sig hela vägen till stockholm. orka dåligt väder.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0