dagens d-kändiskoll:

jaha, då har man sett ytterligare en rosing-kille. gick längs med vad den gatan nu heter som går utanför åhlens mot centralstationen. i vilket fall som helst höll jag på att gå rätt in i snubben, för att jag höll på att skriva sms samtidigt. dessutom höll killen i bilen, som stannat för att släppa över oss vid ett övergångsställe, på att tappa hakan och petade på sin flickvän i passagerarsättet och pekade skrattandes mot honom. det var alltså jofre araldi vi båda uppmärksammat.
för övrigt sitter jag på tåget nu, efter att ha stått i en sjuhelveteskö på systemet, och väntat på tåget jättelänge. men å andra sidan fyndade jag mina favorittrosor på h&m för 29,50 istället för 69,50. alltid något. plus att de var i en färg jag inte redan har. och så hade jag både presentkort och en 50 kronors rabattcheck. nice. är man pank så hittar man ganska lätt sätt att ta sig runt utan att spendera massa cash.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0