dagens tjockaste:

jag. fi fan. det var en väldigt trött lillasyster jag hade som bordsdam vid middagen hos faster och farbror. därför mäktade hon inte med alla godsaker som serverades, och snäll som jag är åt jag upp både hennes förrätt och efterrätt. och så kaffe och kaka på det. så jag är nu ganska tjock om magen. ser fram emot att komma hem till stockholm och köra ett pass på tisdag. men nu ska jag försöka hitta lite intressanta program att söka till inför hösten. kommer inte bli något som har med mat att göra iallafall. hade det ju inte blivit ändå, men ja.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0