för tidigt.

detta är lite konstigt. jag vaknade, i vanlig tid. snoozade, i vanlig tid. ställde mig i badkaret för att ta en dusch, i vanlig tid. men när jag stod där, i duschen, började jag fundera. det var något som var fel. det är fredag idag. det betyder att skolan börjar tio, och inte nio. jag har alltså gått upp en timme för tidigt.

jaja, är man uppe kan man ju stanna uppe. lika bra. morgonnyheterna är ganska trevligt att titta på. och så hinner jag dricka kaffe och eventuellt vrida och vända mig framför spegeln för att ta reda på om jag ska ha på mig mina nya jeans. just det! glömde berätta om mitt kap! i förrgår hade jag lite tid att döda, medan jag väntade på att mackan jag tryckt i mig skulle börja omsättas så att jag kunde träna. därför tog jag en sväng inom h&m i skanstull, och tänkte kolla lite allmänt. det slutar med att jag köper ett par svarta jeans för 98 kronor, och ett par ljusare jeans för 39,50 kronor. fattar ni? 39,50!!! det är nästan löjligt... men bra för mig.

dagens helgplaner: imorgon ska jag åka till rusta i kungens kurva och köpa ett balkongbord. nån som vill följa med?

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0