malina fyller år!

grattis grattis grattis babes! hoppas att du och k får en fantastisk dag, och skynda skynda skynda dig sen till landet! där väntar vi på dig med rödvin, kex och vindruvor! tusen kramar!
dagens tips: jag måste bara berätta vad jag gjorde imorse. egentligen började det igår, när jag la den använda kaffeklumpen från min espressobryggare i en liten burk och ställde i kylen. idag tog jag ut burken, blandade kaffet med min kaffe dusch créme och et voila, min alldeles egna body scrub som works magic! såhär inför sommaren kan det ju vara skönt att rensa kroppen från en massa död hud, och stället göra plats för ny och fin sådan, som kan dra åt sig all sol. som det förhoppningsvis ska bli idag.

comments
Postat av: Anonym

tack babe!!! jag åker nu, så vi ses snaaaart!:) puss å kram/Malina

2009-04-22 @ 17:44:25

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0