mera snor, mindre stress.

jag är då en virrpanna som heter duga. har stressat som en galning med att få fram intyg, kopior på betyg, skriva klart ansökan och allt vad det innebär för att kunna skicka in den ikväll. som tur är tar jag en sista titt på ansökningsblandketten och ser att ansökan måste vara poststämplad senast den 30 april. pust. jag är dock lika förkyld som tidigare, och snoret lika irriterande.
dagens på tal om svininfluensan: kunde inte låta bli att skratta lite när jag läste denna rocky strip.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0