mycket sol, mycket gjort.

jag hoppas inte claudia et johan läser detta, för jag kan tänka mig att de motsätter sig allt vad födelsedagspresenter heter. men det skiter jag i. jag har nämligen inhandlat både det ena och det andra, och längtar så till middagen ikväll.
fick skickat iväg ansökningen idag, så nu får vi bara vänta och se. på jobbet (jaja, praktiken...) var det full rulle, och vips var klockan ett. då passade jag på att inhandla vit t-shirt till kvällens outfit, öl på systemet (efter att få ha stått i kö för att komma in. segt) och en enormt fin ljuslykta på lagerhaus. på rea såklart. den är röd, och antagligen lämpad för juleljus. men who the fuck cares. för 50 spänn får man inte vara kräsen.
dagens medan: medan jag klär mig och fixar iför kvällen, njuter jag av en kall tuborg. mmm. sommar. gröningen i helsingborg. man känner det i smaken!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0