skrattknip.

herre jesus. jag har skrattat så mycket i skolan, att jag fick ont när jag gjorde crunches på gymmet senare. vår föreläsare, kalle bern, är en fantastisk människa. han är så rolig, och skrattar så roligt, och retade så mycket gallfeber på sin kollega, att vi skrattade så att vi inte fick luft. allt vad gällde konsumentköplagen gick in genom ena örat, men ut genom det andra så fort han drog ett skämt. han drog alla klassiker jag kan komma på, inklusive: "vi spårar ur ibland, för hennes pappa var lokförare". knip, sa jag till mig själv, knip för fan!

nu ska jag ta på mig jackan, ta ett kort på kvällens outfit, och rusa mot johan och claudia. efter middagen blir det ass shake på berns. mini-malin in da house!!! galet galet galet!

dagens kvällen outfit: bild tagen på balkongen. är det fint väder så är det!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0