smarta drag.

suck. igår kväll blev inte som det var tänkt. inte för att det inte var trevligt för det, jag menar, middag och johan och claudia är något utav det båsta jag vet. men det hade blivit knas med gästlistan på berns, och när vi kom hade malin redan börjat spela. så det sket sig. synd.

men men. när vi ändå var ute, och nära stureplan, så spatserade vi till pontus på brunnsgatan istället. ett trevligt ställe, såvida man sitter där uppe. där nere var det mest medelålders slisk, och jag kände mig väldigt väldigt ung. om inte yngst. men ölen var god, tapeterna coola och vi fick en trevlig samtalsstund. lagom avslut på en fredag. jag hoppades på att det skulle gå lätt och snabbt att ta sig hem, men tji fick jag. fastnade på gullmarsplan i tjugofem minuter. men efter sedvanliga spyor och slagsmål var jag äntligen hemma. halv tre. och vi lämnade stället ett, vill jag minnas. sl vet hur de skall få sina resenärer att må toppen. tur att det finns sms.


nu ska jag städa och plocka iordning, och sen in till claudia en sväng.

dagens smartaste drag: jag hade tänkt åka till rusta i kungens kurva för att inhandla balkongbord. det slog mig dock att jag kanske borde ringa och kolla ifall de hade några hemma, så att jag inte åker dit i onödan. det var tur. för det hade de inte.

comments
Postat av: C

Kom gärna hit lite innan och gå en promme med mig i solskenet!

2009-04-04 @ 12:01:54

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0