träna äta betty desperate.

hell yeah. som jag sprang. och sprang och sprang och sprang. jag sprang så att svetten lackade, och benen vek sig. jag lovar, jag tror aldrig att jag lyckats springa 3,5 km i ett sträck utan att stanna för att dö lite. det kan låta som en halvtaskig prestation, men jag är nöjd med den. synd bara att jag var tvungen att springa på löpbandet, och inte ute i skogen. jaja. efter ett gäng crunches och ryggövningar var klockan mycket och jag åkte hem. gick av i bandhagen och gick sista biten hem. fantastiskt skönt. slängde på en body scrub när jag stod i duschen, och känner mig nu mer eller mindre som en ny människa. nu blir det till att ligga i soffan med tv:n som sällskap.
dagens skönaste: sovmorgon imorgon. skönt. skall träffa brudarna på rådmansgatan halv tio, sen drar vi till landet. ska bli riktigt nice.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0