trista tisdag.

usch vad mina ögon bara vill sluta sig. sluta sig för dagen så att jag kan sova bort alla dagens måsten. suck. inte alls sugen på redovisning, tentaplugg, matlagning eller träning. skulle mycket hellre ligga i en park på en filt och mysa. men men, det kommer väl en tid för det också. i helgen ska det ju tydligen bli fint väder, något att se fram emot.

dagens guldbonus: jag vet inte om det är något att vara viadre stolt över, men jag lyckades skrapa ihop till en 100-kronors bonuscheck på h&m tack vare inköp för över 6000 kronor under de senaste 12 månaderna. nice. får se vad som skall inköpas för de där 100 kronorna... jag vill ha sommar... jag vill ha bikini...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0