ut och gå.

yes yes ya'll! efter en ganska kort, men intensiv, dag i skolan, skall jag ge mig ut på en promenad i solen. har förgäves googlat efter trevliga motionsspår, och får istället lita på den där grusvägen jag hittade i stureby när jag hamnade fel senast. ska bli skönt. har ju dessvärre slackat efter med träningen, och även om gårdagens putmage vad väldigt temporär kan jag inte låta bli att få lite ångest. seså, iväg med mig.
dagens kanske bra: jag vet inte vad det är, men oj som jag fastnade framför mtv's "the city". therese tipsade mig om serien och jag har försökt stå emot. idag kunde jag dock inte hålla emot längre, då mtv och just "the city"; var på när jag satte igång tvn. jag tror att jag tycker det är bra. därför rusar jag nu, i pausen, så att jag verkligen kommer iväg. hooked.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0