dagens mest färdiga:

kan ni tänka er! jag är klar i tid. jag är sminkad, fixad i håret, klädd och skodd. jag har packat ner extra skor, extra tröja och extra smink. jag är så hemskans taggad inför bröllopet att jag inte vet vart jag ska ta vägen! shit pommes, som sandra skulle sagt! nu kommer snart julia och emma med sina respektive. jag är femte hjulet i vårt sällskap. härligt!

dagens bekännelse
: min byst är inte vad den varit. den har liksom krypmt. därför har jag petat ner en av pappas sockar i bh:n för att fylla ut klänningen. jo, jag menar allvar. snacka om att känna sig som tolv...

comments
Postat av: jh

va fin du är...puss

2009-08-15 @ 21:53:23

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0