dagens tidsfördriv:


idag har jag, förutom tittat på två avsnitt av "kustbevakarna nya zeeland" och två avsnitt av "djurpolisen i huston", rensat bland mina lådor här hemma. man samlar på sig bra mycket skit, så mycket kan vi vara överens om. men bland all denna skit hittade jag lite saker som definitivt inte kan kallas skit. bland annat hittade jag denna anteckningsbok, som tillsammans med en annan anteckningsbok förgyllt min tillvaro i typ en timme. blandat med favoritlåtar, inköpslistor, betyg på dejter och drinktips, är de fulla av roliga citat. här kommer ett urval av de bästa:

julia: "aj..."
emelie: "sprutade jag dig i ögat?"
julia: "nej, jag rev mig på den där snoppen"
- jag och julia skalar clementin.

"man ska inte titta på dem, för då tror det att man uppmärksammar deras skrothögar de har på avbetalning..."
- pappa om en fin merca.

"jag vill bara ha på mig nått bekvämt nu när jag steker bacon..."
- min gamla room-mate konrad byter tröja, när han klockan 03.00 steker upp lite bacon.

"usch vad jag mår illa. jag har precis slickat tvååå flator!"
- julia när hon ätit vitlökssalt direkt ur handflatorna.

comments
Postat av: julia

HAHAHAHAHAHAHAHAHA oh herrgud.. jag var rolig förr jag..=)

2009-08-14 @ 18:03:32
Postat av: M.G

haha.... Diggar kommentaren om Mercan. Sant - Jävligt Sant!

2009-08-15 @ 10:23:48

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0