dagens tröttaste:

är nog jag. en heldag på helspänn, med helt nya människor i en helt ny miljö. men fy tusan vad skoj det var! aldrig har jag uppskattat kaffebryggning så mycket... givetvis var det även grymt kul att få se hur allt funkar bakom kameran, när en talk show spelas in. att sedan klättra på ett takfönster 10 meter upp i luften var kanske inte lika "kul", men jag har iallafall fått köra bil för fösta gången i stockholms innerstad!

många erfarenheter och nya bekantskaper rikare, lämnade jag restaurangen pontus på brunnsgatan med ett leende på läpparna. ölen med moa satt som en smäck, och nu skall jag fira med att gå till sängs tidigt. helt, jävla, slut. så, jävla, nice.

sssch... inspelning pågår!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0