fin utsikt, i fin klänning.

ännu ett dopp i  mälaren! gårdagen var väldigt fin, så vi begav oss alltså till kristineberg för att sola och bada. hur skönt som helst i vattnet! senare på kvällen fick vi besök av jonas, johan och claudia. tillsammans åt vi pasta carbonara, drack vin och pratade om den semester som varit, och som komma skall.
jag och apotekaren vinkade hejdå till fina utsikten på södermalm, åkte till högdalen för att hämta upp bilen, och är nu påväg till hammar'n. det ligger utanför södertälje. där ska vi sola, bada och mysa lite innan vi åker mot nyköping. man skulle kunna kalla detta första dagen på vår bilsemester. vi har redan kivat lite, och packat fikakorgen, så det skall nog gå bra!
dagens fråga: imorse steg jag upp tidigt, för att besöka mama mia. som ni vet är det viktigt att kolla läget ibland, och fixa grejer som förhindrar ovälkommet barnafödande. allt såg fint ut, tyckte barnmorskan, och jag fick till och med ta en titt på mina fina fortplantningsorgan med ultraljud. hur häftigt som helst! även om jag måste erkänna inte såg att det var just det jag tittade på.

i vilket fall som helst undrar jag om man säger en livmoder, flera livmödrar? det finns ju de som har två. någon som vet?

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0