lite trött.

ja jag är inte helt hundra. jag och apotekaren åkte till hallands väderö för sol och bad. det blev det, men jag blev ochså ganska illamående. redan innan vi klev på båten. jag var därför ett ganska trist sällskap, som mest sov. vaknade till liv för två dopp och när en tjej bölade som om hon brutit flera ben i kroppen, men faktiskt knappt stukat tummen... vid halv fyra tåg vi båten tillbaka, och stannar hemma ikväll för film. och eventuellt chips. om det får plats några efter pajen.

dagens efterrätt: det bästa med att plocka björnbär är att stoppa dem i munnen direkt... det bästa med att mamma plockar blåbär är att hon gör sjukt god paj på dem. det vattnas redan i munnen på mig...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0