torsdagsdepp blev torsdagspepp!

tack vare pannkakor, visprädde och hjortronsylt blev min dag minde depp. claudia vet precis vad jag behöver. prata. prata prata prata. tills jag vill va tyst lite. få lite medhåll, lite pepp och sen pratar igen. det är så skönt. hela dagen spenderade jag alltså i fredhäll, innan det var dags att bege sig hemåt mot högdalen.

nu vankas det family guy, efter det skall jag kolla på magnolia och äta hjärtan. med ost och lök-smak. det blev ingen träning idag, men imorgon blir det minsann det. så då får man ju bunkra upp lite, så att man har mer att bränna imorgon. eller nått. gott ska det iallafall bli!
dagens film jag inte ska se: american pie - the wedding. efter tio minuter blev jag så besviken, att jag lovade mig själv att aldrig se den igen. därför ser jag inte den, igen.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0