anger management.

jag skulle i detta nu behöva gå någon form utav anger management kurs. för just nu är jag fylld av frustration och ångest. just nu är det så mycket som jag irriterar på, som jag inte vill irritera mig på. för jag vill inte uppfattas som en irriterad person, utan snarare en sprudlande glad och trevlig tjej.

när man känner som jag gör just nu, är det bra att faktiskt vissa saker är toppen. jag har tre saker:
  • vi, det vill säga även jag, fick mycket bra kritik på vårt inslag som vi screenade idag. både av hasse och klasskamraterna.
  • amanda är en sötkorv och tar med sig ett headset till min mobil, då jag tappat bort mitt. nu kan jag alltså lägga min stenålders mp3-spelare i en låda, och lyssna på ljuv musik från mobilen istället.
  • tomas talade sanning när han påstod att man nu kan köpa sitt terminskort på webben och på så sätt få det både på accesskort, och med förlustgaranti. sl växte precis två meter i mina ögon.
inte nog med det sov jag faktiskt ganska gott inatt, och vaknade bara av att få en varm arm om midjan. vilket jag faktiskt inte alls kan klaga på. när jag tänker på det så var jag faktiskt på matdax i hökarängen i eftermiddag och fyndade glass för 10 kronor och sötmandel för 5. jag kanske borde sudda ut allt tjat om att jag är irriterad, för helt plötsligt ler jag lite.


sötaste amanda och jag för någon månad sedan. klicka på bilden för att komma till hennes blogg.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0