crazy noodle.

jag kan inte säga annat än att jag är trött. därför orkar jag inte laga mat, utan slänger i mig ett paket nudlar. skall försöka krypa ännu längre ner under täcket, och hålla mig vaken under ännu ett avsnitt av flash forward. ni som inte sett serien borde börja kolla nu. mycket spännande. imorgon kommer också bli spännande, för då är det min tur att vara programledare. jag har en grym redaktion bakom mig, och klockan åtta börjar morgonmötet. jag fixar svd, tomas fixar dn, kristin fixar metro och city och tapio fixar aftonbladet. med resten av gänget kommer vi utan tvekan att fixa biffen.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0