knocked out.

jag hade för avsikt att vakna klockan 09.30 idag. det gjorde jag inte. eller jo, jag vaknade, men den snoozade jag i en och en halv timme. det var oerhört skönt, och jag hann drömma drömmar som innefattade såväl paragliding på orange barngunga som pad thai. nu har jag dock lyckats ta mig upp, fått på mig kläder och i mig en kopp kaffe (som ni kan se på bilden) och en macka med sill- och äggröra. idag kommer bli en slapp dag, och jag ska bara titta på film precis hela dagen. eller fram till fem iallafall. vad ska ni göra?

denna bild lägger jag upp enbart för att visa ett utav mina fynd jag gjorde igår. en fin fin stickad tröja som jag har velat köpa i typ ett halvår. nedsatt till 50 kronor på h&m's barnavdelning kunde jag inte låta bli att köpa den. en äkta juldagströja, tycker jag.



comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0