me like.

mellandagsrean är verkligen inget för mig längre. en massa folk som knuffas och trängs, tror att de kan smita före i kön utan att någon märker och barn som skriker. för att inte tala om alla barnvagnar och den otroligt höga mögd löshår man får fightas med. jaja. jag lyckades få tag på två fin fina julklappar som kommer att bli grymt uppskattade, tror jag. dessutom älskar jag när h&m plockar fram dedär specialgrejerna som de inte fått sålt tidigare som jag alltid passar så hemskt bra i. som dessa två fantastiska plagg. en svart, finstickad topp och en grå, stickad tröja med stora maskor. 100 kronor stycket och jag gick därifrån utan några sura siner trots att en pappa trängde sig i kön när jag skulle betala.

efter pizzan med glüsner (som för övrigt var till stor hjälp när det kom till den ena klappen, vilket jag tackar för) sitter en kopp kaffe med min förkylda mor hur bra som helst nu.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0