mine is the sunlight, mine is the morning.

är det nu man skall ha ropat "god morgon världen!", varit ute på förmiddagspromenad och bakat bröd till eftermiddagens mellanmål? i så fall är jag lite sent ute, men ge mig ett par timmar så skall jag iallafall ha varit på systemet, ha inhlandlat två julklappar och vara redo för kvällens lussevaka. och "god morgon världen!" ropade jag för en timme sedan när jag vaknade utan huvudvärk.


asch vadådå, jag läser iallafall frukost och äter en stadig dn innan det är dags att besöka systemet.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0