play around with colours.

jag får inte lov att fastna. fastna i stardoll träsket. då vill jag att ni strängt och bestämt tvångsavslutar mitt konto och påminner mig om att jag har viktigare saker att göra. som nu, tillexempel, borde jag gå och lägga mig. det ska jag också. egentligen skulle jag behöva ut och powerwalka typ ett dygn efter all mat jag satt i mig, men det får bli nyårslöftet för år 2010. ska fila på det lite bara. "jag ska träna minst tre gånger i veckan" duger inte. jag vill se resultat. i vilket fall som helst är jag ganska uttråkad då jag inte har så mycket fina bilder att lägga upp. så ni kommer att få stå ut med en massa egobilder. men bakom varje bild gömmer sig en låt, eller flera. vilket jag antar att ingen kan tycka är helt fel.

här kommer en bild från sommaren 2008. var lite sugen på att klippa page där, men kom på andra tankar. tg.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0