serioulsy speaking.

home from school. seriöst utmattad, men seriöst glad att kunna sluta något tidigare än beräknat. tack vare det kunde jag nämligen åka till farsta för att inhandla hårfärg. min toning har redan blekts något, av vilken anledning jag känner mig något tvungen att iallafall färga om topparna. besökte först kicks där toningen kostade 95 kronor. det vill säga 45 kornor mer än på daglivs. köpte istället toningen på ica, för 59 kronor. jag frågar; varför skulle jag köpa toningen på kicks istället för ica eller daglivs? bara en liten fråga, såhär på fredagseftermiddagen.

för övrigt är detta seriöst det absolut sötaste jag sett.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0