soon it's all over.

idag är näst sista dagen på året. galet. jag sitter fortfarande och filar på min årskrönika, eller vad man nu skall kalla det. har dock hunnit med att göra en massa saker innan idag. jag har bland annat hunnit med att vara i halmstad från nio till halv elva. hann då nästan köra över den gamle gamle vännen vid ett övergångsställe, men hann inte tuta och vinka. istället fick jag traska till göte karlssons foto och hälsa vackert. det hanns dock inte med någon lunch, men men. nu är det dock research som står på schemat. dokumentären jag och min grupp har framför oss att göra känns inte så jättelockande på grund utav massor med strul, men vad gör man inte. suck. nu blev jag helt opeppad...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0