sweets from my sweet.

nu får det seriöst snart vara nog. ni kommer hata mig för att jag moanar om hur mycke sötsaker jag sätter i mig. men nu kom precis lillasyster och tryckte upp en halv lattebakelse under näsan på mig. "vill du ha den till kaffet eller?!" frågade hon. vad svarar man på det? i vilket fall som helst ska vi snart färga mitt hår. för sista gången. sen orkar jag seriöst inte mer. nästa gång utväxten blir för märkbar går jag tillbaka till mitt blonda svall.


just denna lattebakelse finns att köpa på ica maxi i mellbystrand.

comments
Postat av: Sebbe

sv: mysig beskrivning =) kramar!

2009-12-30 @ 16:44:56
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Sebbe

sv: tack för din medverkan , på torsdag kväll presenteras finalisterna =) kramar!

2009-12-30 @ 17:30:36
URL: http://lookstylish.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0