you gotten into my bloodstream.

utan tvekan kommer laholm alltid att finnas i mitt hjärta. det är här jag växte upp, det är här jag känner mig hemma och det är här jag alltid känner mig välkommen. men det var också här jag valde att flytta ifrån, och ibland blir jag pinsamt påmind om hur glad jag är att jag inte bor här. glad att slippa känna ångesten krypa längs husväggarna, drömmar som fastnat i julgransbelysningen på den onödigt stora granen på torget och hårda ord som dunkar in i öronen. annabelle på julafton var säkert jättekul, för de som hade roligt. jag menar inte att dömma någon, men oj vad jag längtade tillbaka till stockholms varma famn efter att ha andats in luften med stark doft av vodka redbull. nu skall jag rensa tankarna, somna gott och istället vakna pigg och glad imorgon. för mest av allt är jag faktiskt glad över att vara här. iallafall för ett tag.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0