dagens minst märkvärdiga:

jag fattar ingenting. visst, jag bloggar mycket för att det är kul, och för att mina vänner ska kunna ha koll på mig (mm, jo men visst vet ni, jag har så många vänner..) men inte kan jag sticka under stolen med att det hade varit roligt med lite fler läsare. frågan är bara hur man gör.

jag tycker att jag är ganska rolig. jag tycker att jag, ibland, skriver ganska intressanta saker. jag tycker att mitt skrivsätt är ganska tilltalande. jag tycker att jag har ganska bra smak, tar fina bilder och kommer med bra tips då och då. men inte genererar det en crowd värd att hurra över (även om jag som bloggare nu måste tillägga att jag elskar minna kära lesare, *fniss*, såklart) hur kan då denna killen fixa två tusen läsare om dagen?! klicka på bilden, läs lite, och förklara för mig vad som gör honom mer intressant än jag.


jag är inte avis, bara totalt oinförstådd med vad jag fattas.

comments
Postat av: apotekaren

oförståligt, inte ens hans mamma kan väl tycka att hans blogg är intressant att läsa...

2009-07-26 @ 21:00:51
Postat av: Anonym

Jag läste bara några inlägg men jag fick uppfattningen av att han är en datanörd. Som säkerligen sitter o spelar Wow hela nätterna och chattar med en massa människor och är me di en amssa comunities..dvs en loser. Så jag skulle chansa på att hans läsare är en massa datavänner som han spelar/chattar med... inte så svårt att ragga läsare om man sitter vid dataorn 24 timmar om dygnet o snackar med folk..tönt är vad han är, tönt!

2009-07-26 @ 22:20:03

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0