dagens nya ord:

sådär ja. då har man spanat in utbudet på offside i laholm. den enda vettiga klädbutiken. i laholm alltså. jag hittade iallafall två plagg jag kommer lägga vantarna på imorgon. klockan 07.00 börjar rean, och då är jag och lillasyster på plats! den som står ivägen får akta sig. passade även på att inhandla ett par vita tygskor, då mina gamla spruckit i sulan, och därför läcker in både vatten, grus och annat. 89 kronor på skodon. jo jag tackar jag... nu, middag. sen, jobba.

dagens nya ord: jag lärde mig precis ett nytt ord:

procrastination - eller prokrastinering på svenska. tydligen finns det ett ord för något jag (och säkert många andra) gör dagligen; skjuter upp saker. tyvärr finns det dock de stackade som lider av sjuklig prokrastinering.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0