lite lite seg.

igår jobbade jag dubbelt. det märks i fötterna. men kul är det! speciellt kul är det när två norrlänningar kommer ner till strand 12 och hoppas på "fett ös". det är det ju inte, direkt. men jag och julia slutade 12, och bestämde oss för att köra pojkstackarna till halmstad. julia svepte en halv vinare på vägen in, men någon var ju tvungen att köra, så jag höll mig till alkoholfri öl.
vi hängde lite på bull's uteservering, lite på morfars, och till sist gick vi till mårtensson. vi dansade med tjejer som ramlat ner i hinkar med blekmedel och stukat fötterna i alldeless för höga klackar. vi dansade med killar som kysste sina biceps, hade köpt sin t-shirt på jack&jones och hade dragit en kotlett. det var, kul. speciellt när julia fuldansade med en intet ont anande stackare som tyckte det var jätteroligt...
nu är jag lagom trött, men skall förhoppningsvis piggna till när jag fått lite mat i magen.

dagens se fram emot: på onsdag skall jag åka ner till malmö och hälsa på en väldigt fin liten flicka och hennes fina mamma. ska bli mycket spännande att få träffa det lilla knytet...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0