lite regn, lite häng, lite vurm.

dagens började bra. fick ner nästan allt jag ville ha med mig i resväskan, och behövde bara komplettera med en liten ryggsäck. efter att vi rensat kylskåpet, burit in grejerna från balkongen och kollat läget i lägenheten i allmänheten, gav jag extranycklarna till grannen. tro det eller ej, men det enda jag glömde var mitt sj prio kort.

efter det bar det iväg mot vurma vid st eriksplan, där therese och jonas väntade. det blev en mycket trevlig hejdå-lunch. vurma är väldigt bra. nu sitter vi på tåget mot uppsala, där kvällen och halva morgondagen skall spenderas, innan jag åker hem hem.

dagens tyngsta: luften. trots världens oväder med regn och åska igår, är luften tung och värmen ganska tryckande. suck. huvudvärk.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0