dagens sköna sysslor:

jisses vilket väder! vi snackar 25 grader, strålande sol och lätt bris. underbart. efter skolan satte jag och sandra oss på muggen på söder och pluggade. sedan fyndade jag lite grejer på monki, för att efter det bege mig till fredhälls varma klippor. där satt therese och jonas och njöt. jag skojar inte om att det faktiskt var skönt att doppa fötterna i iskalla mälaren!
nu sitter vi dock inne, och pluggar. skall snart bege mig mot zinkensdamm för att möta upp apotekaren. vi skall äta thaimat och mysa massor i kvällssolen. bilder kommer senare...

comments
Postat av: Anonym

Låter ljuvligt vi har njutit vid havet o jag badade två gånger trots att Gunilla´s badtermometer bara visade 16 grader.

Njut nu av det härliga vädret

kram

2009-06-23 @ 19:35:43

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0