dagens slut:

jag är helt slut. det nationella provet i matte c är avklarat (ganska galant, vågar jag nog skriva), och årets andra dopp taget. det var fyra, mycket svåra, timmar som spenderades i sandlersalen i abf-huset på sveavägen. men jag svarade på nästan (och förhoppningsvis ganska rätt) alla frågor, och svettades bara lite i den folktäta salen. på tordag är det betygsamtal, och jag är så sjukt nöjd bara jag får ett g, och kan lägga sk**en bakom mig...

nu sitter jag i soffan och tittar på när apotekaren lagar mat åt mig. imorgon skall jag börja städa, packa och fixa inför hemåk på söndag. sweet!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0