det luktar sopor.

usch. i flera dagar har det varit totalstopp i alla sopnedkast och soptunnor ute på gården. när man kommer in i trappuppgången möts man av en stinkvägg utan dess like, som sedan fortsätter in i min hall! nu är det jag som ringer hyresvärden, för det där är inte okej.

för övrigt är det mycket nu. med skola och student och fattighet. men jag kämpar på. jojomen. nu skall jag till farsta i ett visst ärende. för en viss apotekare fyller år imorgon...

dagens påminnelse: glöm nu inte rösta på söndag! rösta på vad tusan ni vill (nästan iallafall), bara ni röstar!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0