hemma för vård av sjuk pojkvän.

stackars apotekaren. tack vare mitt låga imunförsvar, har jag dargit på mig lite halsont som tyvärr verkar slagit hårdare mot honom. därför ligger han nu däckad i soffan, och jag stannar i uppsala idag. istället för att gå på genomgången innan morgondagens prov, skall jag plugga här istället. precies hela dagen, och inget annat. så det så.

dagens mat: igår åt vi nypotatis. med kyckling, bacon, kantarell och rödlöksås. mycket gott. apotekaren kan verkligen laga mat. och nypotatis, det är gott det.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0