in good company, trots allt.

säg hej hej till mina nya vänner: hawaii special utan ananas, brooklyn lager och filmen "in good company". då den beskrivs vara en romantisk dramakomedi, faller den mig helt i smaken denna lördagkväll. precis som hawaiin och lagern gjorde. den börjar klockan 21.20 på svt1. alltså inga reklampauser. dessutom är scarlett johansson och topher grace (that 70's show) med, det kan alltså bara bli bra. nu skall jag räkna lite mattetal innan dess.

betyg på filmen kommer när den är slut.

dagens plötsliga flickvänsfasoner
: jag har sparat en (ganska liten) bit pizza som apotekaren skall få när han kommer hem. jag skall även diska all disk innan filmen börjar. så det så.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0