ingen picknick, men nya krisprolls.

tänk vad skönt det hade varit, om jag masat mig upp ur sängen samtidigt som apotekaren, och suttit på café 60 på sveavägen en stund innan matten började. istället låg jag kvar en timme, utan att bli särskilt mycket piggare. fick rusa till tunnelbanan som sedan var sen.

matten är fortfarande som grekiska för mig, därför var det skönt att få komma upp till remarkable för lite snack, lite kaffe och en hel del krisprolls. pågen har lanserat en ny typ av krisprolls, vi snackar alltså skorpor med mörk choklad. riktigt goda... min 10-dagars detox började alltså inte så bra. dessutom känner jag mig lite krasslig, och kan inte ge mig ut och springa ikväll. istället blir det att återgå till min kära mattebok. imorgon blir det däremot eventuellt att köra picknick för mig. hör av mig om, när och var i så fall!

dagens optimism: "allianspartierna blev tillsammans större än s+v+mp. det kan ingen ta ifrån oss!"

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0