måndag, igen.

nu var helgen slut, och det är dags att ta sista taget med matten, innan morgondagens nationella prov. jag har lite ångest, för givetvis har jag inte pluggat så mycket som jag borde. men men, så kan det va. har man haft en grym helg, blir det inte mycket plugg inräknat. istället har jag njutit fullt ut, och känner mig ganska säker på att jag kan skrapa ihop ett godkänt. och det räcker gott och väl till mig.

nu, skola. sen, plugg hos sandra. ännu senare, mys hemma med apotekaren.

dagens bilder från vackraste huset: hela helgen har alltså spenderats i ett vackert hus, från 1700-talet, vid mariatorget i stockholm.







comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0